Zaproszenia drukowane

Zaproszenia drukowane coraz częściej stosowane są nawet w małych ilościach na urodziny dziecka, imieniny, imprezy rodzinne, komunie, chrzest, śluby rocznice ślubu, studniówki oraz wiele innych. Coraz częściej zaproszenia zamawiają firmy na eventy, lecia firmy oraz spotkania biznesowe. Kiedyś przekazywane było głównie ustnie. Pierwsze wspominki o zaproszeniach w Polsce miały miejsce już w 1900 roku w encyklopedii Warszawskiej

Savoir-vivre

Według zasad Sovoir-vivre powinny być wypełniane czarnym tuszem, choć niektórzy uważają to za anachronizm, dlatego zamawiają zaproszenia z wypełnionymi imionami i nazwiskami. Wg savoir-vivre nie powinny zawierać podpisów oraz daty, a także miejsca wysłania. W górnej części karty, w pierwszym akapicie zamieszczamy informacje, o tym kto zaprasza, poniżej zwrot w stylu: mamy zaszczyt zaprosić. Kolejna linijka to imię i nazwisko osoby lub osób zapraszanych, następnie informacje o ślubie lub okoliczności zaproszenia, miejscu przyjęcia (tj. kiedy i gdzie ono się odbędzie). Na samym końcu zaproszenia zamieszczamy skrót R. S. V. P. (respondez s’il vous plait – franc. proszę odpowiedzieć) oraz numer telefonu, aby goście mogli potwierdzić swoje przybycie lub odmówić.

Podsumowując dzisiaj zaproszenia często mają postać zabawną, oryginalną, treść oraz grafikę uwzględniającą zainteresowania solenizanta (bardzo często 18-latka). Jeszcze bardziej popularne zawierają zdjęcia osoby/osób, która zaprasza na np. komunię lub ślub.

  • Wymiar najczęściej: A6 lub 2xA6, DL lub 2xDL oraz 15 x 15 cm
  • 4/0 , 4/4 full kolor CMYK
  • Papier kreda 350g

Druk na tym papierze zapewnia bardzo dobrą jakość kolorów i dużą trwałość.

  • Standardowe
  • Laminowane matem
  • Laminowane połyskiem
  • Laminat Soft Touch

Minimalna ilość zamówienia to 20 szt z jednego projektu

  • Nakłady: minimum 20szt

To ilości, które się przydadzą w organizacji każdego, nawet małego przyjęcia.

Zaproszenie

Zaproszenia - dodatkowe możliwości:

Tłoczenie pozwala wyróżnić niektóre elementy projektu. Przy użyciu specjalnej matrycy tłoczącej, możemy je odpowiednio uwypuklić. Matryca pod dużym naciskiem wytwarza wyraźnie wypukły kształt na produkcie, nadając mu tym samym wyjątkowy wygląd.

Hotstamping to opcja, za pomocą której na wybrane elementy projektu wtłaczana jest dodatkowa folia – złota, srebrna lub w innym kolorze, dzięki czemu produkt zyskuje znacznie na elegancji. Można otrzymać dzięki temu w prosty sposób efekt złocenia lub srebrzenia. Dostępne kolory folii hotstampingowej: – srebrna – złota – czerwona – niebieska – czarna – hologram

Na zakończenie, o zaproszenia ślubne należy zadbać z odpowiednim wyprzedzeniem. Z pewnością poszukiwania firmy poligraficznej, bądź pracowni artystycznej powinno rozpocząć się nawet rok przed ślubem. Prawie zawsze zaproszenia wysyłamy, bądź dostarczamy osobiście minimum na 6-8 tygodni przed datą ślubu

Niewątpliwie kartki składane – są doskonałym produktem reklamowym wykorzystywanym w promocji eventów. Jeżeli chcemy podkreślić rangę jakiegoś wydarzenia – zaproszenia będą jego nieodłącznym elementem. Zaproszenia w postaci kartki składanej świetnie sprawdzą się także jako kartki okolicznościowe i świąteczne wysyłane cyklicznie do kontrahentów.